وظائف فى شركة السهام البترولية بالاسكندرية والسويس

الخميس، سبتمبر 23، 2010


نشر فى الاهرام بتاريخ 23/9/2010


51 التعليقات:

غير معرف يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم انا احمد ابراهيم محمود هاشم ونفسى اتعين ولو بعقد فى شركة بترول ايا كانت ولكن للاسف اللى ماشى الان الكوسة ابناء العاملين ملناش حظ شكرا

غير معرف يقول...

اتحية طيبة الى مسئولين شركة السهام البترول ووزير البترول انى كنت اسمع ان حضرتكم شركة السهام البترول ان كنتو طالبين موهلات لليعين وان اتمنى ان اكون واحد منهم وانا معى بكاليروس نظم ومعلومات ادارية واتمنى التوفيق من عند اللة ثم عندكم الاسم احمد عبد الحافظ احمد التليفون 0171812075 034362250 العنوان الهانوفيل ابويوسف بجوار مستشفى الطاهر

غير معرف يقول...

تحية اليكم وتحية طيبة الى سيادة الوزير والى اعضاء هيئة البترول فى شركة السهام انا احمد محمود عبد النبى حاصل على مؤهل فوق المتوسط فنى تبريد وتكيف ولدى خبرة كافية ومستعد للمل الجاد واذا اردتم المزيد من المعلومات عنى فانا تحت امركم تليفونى 0128701110
مع خالص تحياتى لكم

غير معرف يقول...

تحية طيبة وبعد
انا خريج تربية رياضية وحاصل على دورة غوص ولحام اوريد العمل لديكم
ولسيادتكم جزيل الشكر

تليفون 0020118658445
0020107377326

غير معرف يقول...

حسن السيد العربى حسن لحام ارجون وكهرباء خبره 13 سنه 0186751157

غير معرف يقول...

السلام عليكم
انا مهندس /محمدفؤاد سالم احمد
مشروع تخرجى / التفتيش على الحام بالطرق التلافية والااتلافية بشركة بتروجيت لمدة 6شهور الورش المركزية بالقطامية.
موبيل/0124345559
شكرا لعنايتكم

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة :
انا نفسى اتوظف فى شركة السهام البترولية
حاصل على ليسانس اداب قسم تاريخ
العنوان: عرب الرمل/ قويسنا/المنوفية
ت:0482593085
م:0181313929

غير معرف يقول...

انا رافت شعبان محمد تجارة اسكندرية ونفسى اتعين فى شركة بترول 0172526926

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا احمد رجب ومعايا خمس سنين صنايع وده رقم التليفون 0110296437
وشكرا لحضرتكم

مصطفى يقول...

انا مصطفى من المنيا
خريخ علوم جيوفيزياء
تخصصى العمل ف شركات البترول فقط
ياريت الوظايف دى تكون بجد وتكون من نصبنا
ت 0104881422
mostafa_salah8800@yahoo.com

غير معرف يقول...

انا انجي محمد نفسي التحق باحدي شركات البترول انا حاصلة علي ليسانس اداب قسم جغرافيا ونظم معلومات جامعة الاسكندرية

غير معرف يقول...

الاسم / السيد إبراهيم عبد الحميد إبراهيم المؤهل بكالوريوس تجارة خبرة 15 سنه فى مجال قطع غيار السيارات النفل الثقيل وبصفة خاصة عمرة الموتور والفتيس وكذلك القيام بالمنافصات والممارسات لقطع الغيار علما بأنى قد شرفت مسبقا حضور أحدى المناقصات بشركتكم الموقرة, أرجو قبول تعيينى فى شكرتكم
موبايل: 0105344340
ايميل: sayed_cars@hotmail.com

علي حسن محمد حامد يقول...

الاسم علي حسن محمد حامد الموهل دبلوم صناعي قسم مكانيكي سيارات عملت في شركات الغازات البترولية بتروجاس لمدة 5سنوات في قسم الصيانة العامة بالاشركة وعلي خبرة عالية بامجال الصيانة ت/0128266712 السن /28سنة الاقامة /الاسكندرية

غير معرف يقول...

ههههههههه انا كل الى هاقول حسبى الله ونعمة الوكيل فى الشركات الى مخلياها كوسةكوسة كوسة حسبى الله ونعمة الوكيل

احمد اسماعيل عبد الجليل يقول...

تحيه طيبه وبعد..
اسمي احمد اسماعيل عبد الجليل مسلم
خريج كليه علوم تخصص كيمياء-فيزياء
وحاصل علي كورسات OSHA في مجال الامن الصناعي
وانجليزي واوفيس (جمعيه جيل المستقبل)
مواليد1987 وعايز اشتغل معاكو في الشركه
هاستناكو تبعتولي او تكلموني علي الايميل او التليفون الشخصي
0111449694/Ahmed.ismail111@yahoo.com
هاستناكو متفائل دايما
لكم جزيل الشكر

غير معرف يقول...

انا محمد ومحامى خبرة سنتين انا نفسى اشتغل بشركة البترول بالاسكندرية ولاكن لللاسف دلوقتى كلة ماشى بالكوسة طبعا مهم معاهم وسايط واحنا وسطتنا اكبر بكتير من وسايطكم احنا وسطتنا ربنا سبحانة وتعالة

غير معرف يقول...

انا رامى ابراهيم سيد احمد دبلوم ترسانة بحرية قادم على الزواج اعول اسرتى نفسى اشتغل بشركة بترول الاسكندرية
استنى الرد
0170486653
ramy.ebraheem@yahoo.com

غير معرف يقول...

اسمي احمد محمود
حاصل علي دبلوم صناعي قسم تبريد وتكييف
حاصل علي دبلوما من الولايات المتحده في التبريد والتكييف
رقمي هو 0107091096
يشرفني العمل في شركات البترول

غير معرف يقول...

انا اسمى شيماء عبد الرازق ويشرفن العمل فى احدى المستشفيات البترول بالاسكندريه وانا حاصله على بكالريوس زراعه




وخبره فى الاشراف على الاغذيه

غير معرف يقول...

سمى محمود مندى دبلوم صناعي قسم تبريد وتكييف حاصل على شهادة خبرة من وزارد الصناعة للاسف دلوقتى كلة ماشى بالكوسة طبعا مهم معاهم وسايط واحنا وسطتنا ربنا ونفسى وله اشتغل عندكم ورقم تلفونى 0146278546 عندى 22 سنةيشرفني العمل في شركات البترول بجد ولله

غير معرف يقول...

اسمى محمود مندى دبلوم صناعي قسم تبريد وتكييف حاصل على شهادة خبرة من وزارد الصناعة للاسف دلوقتى كلة ماشى بالكوسة طبعا معاهم وسايط واحنا وسطتنا ربنا ونفسى ولله اشتغل عندكم ورقم تلفونى 0146278546 عندى 22 سنةيشرفني العمل في شركات البترول بجد ولله

غير معرف يقول...

السيد المهندس |رئيس مجلس أدارة السهام البترولية
تحية طيبة وبعد:
أسمى السيد إبراهيم عبد الحميد إبراهيم أرغب فى التعين فى شركتكم ولو بعقد خبرة فى قطع غيار السيارات النقل الثقيل 15عام(فولفو- رينو-سكانيا-مان مرسيدس)حطرت مناقصات بشركتكم من قبل .تليفون 0105344340

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا سما من الاسكندرية موهل دبلوم تجارة وارغب فى التعين ادارى وليى خبره فى هذه الوظيفة لقد تعينت فى بنك دم الهلا الاحمر المصرى بالاسكندرية وللتواصل معى sama_salah2005@yahoo.com ولكم منى كل الشكر

غير معرف يقول...

ك

غير معرف يقول...

تحية طيبة وبعد
خالد العوضى .عمرى 24. من سكان الاسكندرية كنت اعمل بشركة المشروعات البترولية بتروجت مدت عامين بالامن .
نتشرف بالعمل فى الشركة.ت/0108792831

غير معرف يقول...

السلام عليكم و رحمة الله ادعى السيد محمد السيد خليل حاصل على غواص امداد سطحى بالهواء انشور من الاكاديمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى و ارغب بالعمل طرفكم مع اطيب التمنيات موبيل 01114855952

اسلام ابراهيم عبد المجيد يقول...

مهندس مدنى / اسلام ابراهيم
اسأل اذا ماكان قسم الانشاءات لديكم فى حاجه الى مهندسين مدنى ولكم جزيل الشكر
البريد الالكترونى / smsmalex_smsm@yahoo.com
رقم الموبايل / 01287628462

غير معرف يقول...

اسمى محمد من الاسكندريه اعمل فى مجال الحامco2ولحام كهربى وحاصل على دولرة لحام من الاكديمه المصريه رقم الوبيل 01222819747 اتمنى من الله سبحانه وتعالى التوفيق من عندة

محمذ عبذ العاضى يقول...

حاصل على ذبلوم صناعى قسم ميكانيكا سيارات اتمنى من اللة ان اعمل فى شركة السهام البترولية وخبرة سع سنوات فى اللحام الكهرباء والنحاس مقذم على الزواح الن 30 سنة والله المستعان

محمذ عبذ العاضى يقول...

رقم التليفون 01275291955

غير معرف يقول...

اسمى عمرو محمد راجح بكالوريوس علوم قسم كيمياء وجيولوجيا اريد العمل بشركة بترول 01021884166

غير معرف يقول...

انا احمد محمد بكالوريوس تجارة اسكندرية ولدي خبرة جيدة في الكمبيوتر والانترنت وارجو قبولي في شركة السهام البترولية 01201895865

غير معرف يقول...

انا ريمون عادل ..بكالوريوس تجاره..خبره جيده فى الكمبيوتر واللغات ..رقمى هو 01270096967

اسلام محمد عبد الرحمن يقول...

حاصل على دبلوم صنايع قسم تشغيل على الماكينات وحاصل على شهاده ميكانيكى سفن من الاكاديميه البحريه وارغب للعمل فى شركه السهام البتروليه

اسلام محمد عبد الرحمن يقول...

01228814573

اسلام محمد عبد الرحمن يقول...

ارغب للعمل فى شركه السهام البتروليه 01228814573

غير معرف يقول...

الكوسه هى ماهر وعاطف وهانى

غير معرف يقول...

الاداريه ورئيسها ماهر الحرامى

وظائف الكويت يقول...

مشكور
هل بالامكان تبادل اعلانى بين مدونتى وظائف الكويت ومدونتك
http://jobsinkuwaits.blogspot.com/

غير معرف يقول...

انا اسمى / مصطفى محمد
واخد كورس انجليزى وحاسب الى ومخلصهم وواخد اعفاء نهئيا من الجيش
ونفسى اشتغل فى شركه تكون كويسه اى شركه

دى نمرتى / 01287725928
وده ايمالى / comando.alexandria@yahoo.com

ارجو الرد على اى طريق الاميل او المحمول

غير معرف يقول...

انا اسمى / مؤمن محمد
ونفسى اشتغل فى شركه بترول معايا معهد فنى صناعى تقدير جيد جدا نفسى اشتغل فى شركه بترول انا من اسكندريه بس مش مشكله عندى اسكندريه او السويس ارجو الرد

دى نمرتى / 01229450364

ده ايمالى على الفيس بوك او الياهو / maymmm70

غير معرف يقول...

انا محمود
من اسوان حاصل ع بكالوريوس خدمه اجتماعيه
واحمل رخصه درجه اولى
وسبق لي العمل ب مؤسسه حليم للخدمات البترولي
ه وشركه الحفنى للنقل والخدمات البتروليه وارغب بالعمل ف الشركه ك سائق ترلا تلفون 01275286552

Unknown يقول...

بصراحة مين فى مصر مىحبش يشتغل فى البترول حتى لو مت اولادى هيكونو بخير حد هيكون عايز حاجة تانى والله دى امنية لية مرة قولت لاابى نفسى اعمل فى البترول قال لى الجنة اسهل

Unknown يقول...

انا محمد
من الاسكندرية مدير مخازن 10سنوات مواليد 1980
اتمنى من الله العمل فى البترول

Unknown يقول...

ورقم تليفونى 01227208796
email mohamedabdallha5@gmail.com

Unknown يقول...

إبراهيم عبد الحميد محمد من إسكندرية رخصه درجة ثانيه

Unknown يقول...

إبراهيم عبد الحميد محمد من إسكندرية رخصه درجة ثانيه 01287277706

محمد ابراهيم يقول...

محمد إبراهيم 37 رخصة اولى01111402005
من اسكندرية.

Unknown يقول...

اتمنى اشتغل سواق فى شركه بترول

Unknown يقول...

احمد رمضان حسن من السويس مواليد5 11 1997 دبلوم صنايع قسم اكتنرويات

Unknown يقول...

انا حسن نور الدين حاصل علي معهد منشات بحرية قسم انتاج وصيانة سفن وحاصل علي دورة في الاكاديمية البحرية الرجاء الافادة بالحصول علي عمل رقمي 01091427556

إرسال تعليق