شركة ايستار ايجيبت للصناعة تطلب

الأحد، مارس 21، 2010

شركة ايستار ايجيبت للصناعة

مهندس كهرباء - مهندس ميكانيكا خبرة 5 سنوات

محاسب خبرة 5 سنوات
اخصائى حاسب الى خبرة 5 سنوات
مترجم لغة روسية
مترجم لغة عربية

ص.ب 37 محافظة 6 اكتوبر او ف : 38339561 او ايميل :astaregypt@gmail.com
--------

5 التعليقات:

غير معرف يقول...

انا بحرى مبندء محمود محمد صاوى من الفيوم ت 0182394400 حاصل على الجوز البحرى ولدى 8 شهادات من الاكاديميه العربيه وارغب فى العمل لديكم مع جزير الشكر

غير معرف يقول...

انا اسمى احمد حمدى فنى لحلم كهرباء واكسجين وازغب فى العمل
01004075406

غير معرف يقول...

لحام

غير معرف يقول...

حراميه وشركه كلها تعريص وسرقه والمستشار بتعاها اسمو خالد الجندى ومدام ايمان كلهم بيسرقوووووو اكمن اداره الشركه روسى انا عملت هنااك ورفدونى علشاان كانو عاوزينى اسرق وامضى امضااء خطاء على اوزان فى الحديد خطا وانا رفضت رفدونى انا اسمى عمرو رمضان عبد العليم كنت اخصائى جوده هناك معاا المهندس وليد على المصنع كلوووو بيسرق وان شااء الله ليهم يووووم

غير معرف يقول...

حراميه وشركه كلها تعريص وسرقه والمستشار بتعاها اسمو خالد الجندى ومدام ايمان كلهم بيسرقوووووو اكمن اداره الشركه روسى انا عملت هنااك ورفدونى علشاان كانو عاوزينى اسرق وامضى امضااء خطاء على اوزان فى الحديد خطا وانا رفضت رفدونى انا اسمى عمرو رمضان عبد العليم كنت اخصائى جوده هناك معاا المهندس وليد على المصنع كلوووو بيسرق وان شااء الله ليهم يووووم

إرسال تعليق